niedziela, 27 grudnia 2015

Remington-lokówka

Ostatnio zakupiłam sobie lokówkę, od zawsze w sumie chciałam sobie kupić jakąś lokówkę stozkową no i poszłam do sklepu i kupiłam. Nigdy nie miałam żadnego artykułu z Remingtona więc stwierdziłam, że czemu by nie spróbować?

Zalety lokówki stożkowej z remingtona:
1, Baaaaardzo szybko się nagrzewa
2. Ma duży obszar jeśli chodzi o temperaturę (od 130 stopni do 210 stopni)
3. Nie trzeba długo trzymać na włosach żeby otrzymać mega skręcone włosy
4. Loki są trwałe
5. Ma w pakiecie rękawiczkę i etui

Wady:
1. Bez rękawiczki łatwo o poparzenie
2. W rękawiczce włosy się wyślizgują

Ja użyłam tej lokówki już około 3 razy i powiem, że jestem zaskoczona. Ale tak pozytywnie. Kiedy zakręcam włosy to zawsze na temperaturze 210 stopni, i trzymam na włosach około 6-7 sekund. Najważniejsze jest to, że kręce włosy rano, trzymają się caały dzień (bez względu na to, że wychodze na dwór a powietrze jest wilgotne a moje włosy są bardzo podatne na wilgoć), wstaje rano i są dalej skręcone! No fakt.. już nie tak samo jak na początku ale dalej są i najlepsze, że trzymają się do końca dnia, więc wieelki szacun dla tej lokówki za to, że jest taka wytrzymała. Ogromnym plusem jest też to, że lokówka nie jest wcale taka droga, bo kosztuje 130 zł, a jak na lokówke i to jeszcze z Remingtona to jest naprawdę tanio.
Ja ogromnie polecam tą lokówkę.
Jeśli miałabym ocieniać to w skali od 0-10 to ta lokówka ma mocną 9.





Efekt kręcenia 
Wlosy po 20h






Teraz wy sami oceńcie czy warto zainwestować !


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz